У далекому 1949 році мешканці Рівного вперше випробували можливості дитячої залізниці. Невеличкий паровозик із двома дерев’яними вагончиками став справжньою новинкою для міста, що відновлювалося після війни. Відкриття розважальної вузькоколійки 9 травня викликало значний інтерес серед жителів.

Тоді річка Устя представляла собою мальовничий пейзаж, і подорожувати вздовж її берегів на цьому транспорті було справжньою розвагою. Зокрема, маленькі рівняни з нетерпінням чекали можливості подорожувати таким “атракціоном”, і навіть їхні батьки не втомлювалися виражати захоплення цією ідеєю. Дитяча залізниця будувалася у відповідності з дорослою магістраллю і була укомплектована власним вокзалом, пероном, дикторським мовленням, семафором, електрожезловою системою на перегоні та міжстанційним стрілочним зв’язком. 

Потяг рухався вздовж лівого берега Усті і відправлявся зі станції “Партизанська”, де і розміщено вокзал. Кінцева зупинка – станція “Піонерська”, де пасажири відпочивали декілька хвилин недалеко від озера Басів Кут. У 1991 році станцію перейменували на “Озерну”.

Крізь роки рівненська залізниця не перестала бути менш популярною серед молоді і навіть сьогодні її послугами активно користуються діти та їх батьки. Це прекрасне місце для проведення вільного часу із сім’єю. Також, сюди приїжджають на екскурсію діти з інших областей України і залишають позитивні відгуки про подорож з вітерцем.

Перейти до вмісту

У далекому 1949 році мешканці Рівного вперше випробували можливості дитячої залізниці. Невеличкий паровозик із двома дерев’яними вагончиками став справжньою новинкою для міста, що відновлювалося після війни. Відкриття розважальної вузькоколійки 9 травня викликало значний інтерес серед жителів.

Тоді річка Устя представляла собою мальовничий пейзаж, і подорожувати вздовж її берегів на цьому транспорті було справжньою розвагою. Зокрема, маленькі рівняни з нетерпінням чекали можливості подорожувати таким “атракціоном”, і навіть їхні батьки не втомлювалися виражати захоплення цією ідеєю. Дитяча залізниця будувалася у відповідності з дорослою магістраллю і була укомплектована власним вокзалом, пероном, дикторським мовленням, семафором, електрожезловою системою на перегоні та міжстанційним стрілочним зв’язком. 

Потяг рухався вздовж лівого берега Усті і відправлявся зі станції “Партизанська”, де і розміщено вокзал. Кінцева зупинка – станція “Піонерська”, де пасажири відпочивали декілька хвилин недалеко від озера Басів Кут. У 1991 році станцію перейменували на “Озерну”.

Крізь роки рівненська залізниця не перестала бути менш популярною серед молоді і навіть сьогодні її послугами активно користуються діти та їх батьки. Це прекрасне місце для проведення вільного часу із сім’єю. Також, сюди приїжджають на екскурсію діти з інших областей України і залишають позитивні відгуки про подорож з вітерцем.