Стратегія промоції Рівного. План ключових комунікаційних проєктів промоції міста Рівне через культуру та туризм.

Стратегія промоції Рівного розроблено у межах реалізації проєкту «Стратегія розвитку культури Рівного», за фінансової підтримки Європейського Союзу у межах програми EU4Culture.

Спільно з Агенцією Туристичних Ініціатив та стейкхолдерами культури міста напрацьовано План ключових комунікаційних проєктів промоції міста Рівне через культуру та туризм, який полягає у визначенні візійних напрямків, стратегічних цілей та завдань, важливих комунікаційних проєктів та індикаторів досягнення, які сприятимуть забезпеченню оптимально сприятливих та ефективних умов для популяризації міста Рівне через культуру та туризм серед самих мешканців, в Україні, у світі.

Презентація Стратегії промоції Рівного PDF
Документ Стратегії промоції Рівного PDF

Створено за фінансової підтримки Європейського Союзу.
За зміст цього документу несе відповідальність лише управління культури та туризму ВК Рівненської міської ради та громадська організація «Агенція сталого розвитку міста», і він не відображає позиції Європейського Союзу.

Проєкт «Стратегія розвитку культури Рівного» відбувся за фінансової підтримки Європейського союзу в межах програми «EU4Culture», що реалізується Goethe-Institut, Czech Centers, Danish Cultural Institute та Institut Français en Géorgie».

#ПрямуємоРазом #MovingForwardTogether #майструймо_місто_разом

Перейти до вмісту